Care sunt avantajele sesiunilor de public speaking?
Public speaking-ul a devenit in ultimii ani o modalitate prin care oamenii deprind diverse tehnici de captare a atentiei, management al emotiei si structurare a continuturilor transmise. In functie de categoria de audienta si domeniul discursului, fiecare vorbitor trebuie sa isi adapteze informatia la predominanta categoriilor de varsta, nivelul de specializare si mai ales, la locatia in care are loc evenimentul. Comunicarea este un act complex care necesita, pentru a putea fi asertiva si eficienta, o interactiune constanta. Din acest motiv, trainerii din acest sector pun un accent deosebit pe calitatea mesajelor transmise, evitarea erorilor de argumentare si pe stabilitatea posturii pentru valorificarea increderii in sine.
Cursurile de public speaking au o paleta larga de avantaje, de la cele care vizeaza consolidarea increderii in sine, relationare pozitiva, imbunatatirea limbajului, avantaje competitive in comunicare si pana la perfectionarea cunostintelor din propriul domeniu. Acest sector care operationalizeaza cu buna comunicare are un rol major asupra bunei functionari a unei companii (la nivel intern si extern), sustinerea de conferinte sau webinarii, roluri didactice in educatie.
Cursurile de public speaking au o paleta larga de avantaje, de la cele care vizeaza consolidarea increderii in sine, relationare pozitiva, imbunatatirea limbajului, avantaje competitive in comunicare si pana la perfectionarea cunostintelor din propriul domeniu. Acest sector care operationalizeaza cu buna comunicare are un rol major asupra bunei functionari a unei companii (la nivel intern si extern), sustinerea de conferinte sau webinarii, roluri didactice in educatie.
De ce ai nevoie de un curs de public speaking?
Foarte multe persoane considera ca vorbitul in public se rezuma doar la un context traditional, un vorbitor in fata unui amfiteatru plin. Insa modernizarea mijloacelor de comunicare permite in zilele noastre atat o comunicare online cat si una hibrida, cu prezente multiple. Platforme precum Microsoft Teams, Google Meet sau Zoom sunt esentiale pentru comunicare, sustierea de conferinte si training-uri (toate mediate de arta comunicarii).
Care sunt domeniile prioritare in care este nevoie de abilitati de public speaking?
Politica, educatie, leadership, business sau dezvoltare personala, acestea sunt cateva domenii prioritare in care vorbitul in public are rolul de a mobiliza masele. In acelasi timp, sectorul diplomatiei sau concretizarea competitivitatii in organizatii necesita portretizeaza nevoia de negociere, de abilitati consolidate de comunicare si mai precis, persuasiune.
Cariera si dezvoltare
Capacitatile bune de vorbit in public au impact si asupra sustinerii unui interviu de angajare, dar si in relationarea interna armonioasa. Capacitatea de concentrare este net superioara, gestionarea emotiilor devine un atu important iar structurarea discursului va atrage cu siguranta interesul publicului.
- Comunicare eficienta si asertiva
- Sporirea sanselor in cariera datorita persuasiunii
- Gestionarea relatiilor interpersonale cu succes
- Managementul informatiilor si transmiterea acestora catre public
Ce isi propune sa modeleze un curs de public speaking
1. Asumarea comunicarii coerente si gestiunea emotiilor
Multi oameni asociaza vorbitul in public cu o stare de anxietate, mai ales atunci cand iau rolul vorbitorului si sunt in centrul atentiei. Frica de esec este predominanta iar cuvintele sunt inhibate de emotii. Tocmai aceste stari se doresc a fi tinute sub control cu ajutorul trainer-ului George Nedelcu, cel care a condus intr-un mod reprezentativ Spekers Club Brasov.
2. Adecvarea tonului, limbajului trupului si cunostintelor tipului de public
De cele mai multe ori evenimentele la care puteti participa solidifica un anumit tip de public. In functie de caracteristicile acestuia trebuie sa va adaptati informatiile si totul sa fie targetat. Mare atentie la miscari si tendinta de a gesticula, unii specialisti le considera pe acestea parte a unor vulnerabilitati in actul discursiv.
3. Increderea in sine
Este normal sa gresim, sa avem unele exprimari mai plastice in timpul vorbirii, totul depinzand si de domeniul in care se realizeaza evenimentul. Plecand la drum cu aceasta acceptare, frica de esec va fi mai usor de gestionat.
Ai mai multe intrebari despre public speaking?
Lectureaza raspunsurile intrebarilor de mai jos pentru o informare aprofundata si daca inca mai ai nelamuriri, contacteaza-ne pentru informatii suplimentare.
Am nevoie de curs de public speaking in compania mea?
Daca negocierile cu partenerii nu decurg cum ti-ai dori iar persoanele delegate isi doresc sa se profesionalizeze in acest domeniu, este vital sa apelati la cursurile propuse de George Nedelcu pe zona de public speaking.
Cum ma pot inscrie la cursuri?
Completand formularul de contact sau apeland numerele de telefon afisate, vei intra in contact direct cu trainerul pentru a stabili o intalnire sau eventuale detalii.
Ce notiuni sunt predate intr-un astfel de curs?
Cursul de public speaking este multidimensional si implica: gestionarea emotiilor si expunerea in fata unui public, structurarea unui speech si tehnici de negociere, diferenta persuasiune - manipulare, elemente de limbaj al corpului si control, tehnici de vorbire si realizarea unei prezentari structurate.
Care sunt costurile?
Nu putem aproxima un cost general pentru cursul de public speaking, oferta lansata fiind generata dupa stabilirea detaliilor cu beneficiarul sau contractantul. Se pot instrui atat persoane in mod singular cat si echipe de lucru (numarul acestora fiind mentionat de catre trainer).
Exista si o parte aplicata la acest curs?
Bineinteles! Dupa asimilarea cunostintelor teoretice se pot realiza diverse simulari pentru a evidentia notiunile invatate si aplicabilitatea acestora. Aceasta zona practica permite trainerului evidentierea punctelor care nu au fost receptate intocmai si modelarea lor ulterioara.
Public speaking pentru viata si cariera
Vorbitul in public este o caracteristica des apreciata in randul angajatilor datorita flexibilitatii comunicationale asociate acestora, fluiditatii si mai ales, deschiderii. O persoana care stie sa gestioneze propriile emotii poate fi deseori pozitionat in echipe de reprezentare ale unei companii, introdus treptat in sectorul de negociere. Atat institutiile publice cat si cele private au nevoie de buni comunicatori. La fel, organizatiile non-guvernamentale au nevoie de speakeri care sa convinga publicul despre cauza sustinuta pentru a atrage fonduri. Totul tine de modul in care vorbitorul isi construieste si plaseaza argumentele in timpul vorbirii pentru a persuada.
Trainerul George Nedelcu este un bun vorbitor si modeleaza cu succes, de multi ani, oameni care sa aplice cu pasiune vorbitul in public. Predarea cursurilor si statutul de coach, experienta acumulata ca parte din echipa lui Tony Robbins la evenimentele UPW London din 2018 & 2019, preluarea clubului Speakers Club Romania, toate acestea sunt numai cateva evenimente care i-au modelat numeroasele capacitati in zona de public speaking. Daca doriti sa vizualizati mai mult din ceea ce inseamna George Nedelcu ca si profesionist, va invitam sa ii urmariti podcast-urile si filmuletele de prezentare disponibile in mediul online dar si pe site.
Trainerul George Nedelcu este un bun vorbitor si modeleaza cu succes, de multi ani, oameni care sa aplice cu pasiune vorbitul in public. Predarea cursurilor si statutul de coach, experienta acumulata ca parte din echipa lui Tony Robbins la evenimentele UPW London din 2018 & 2019, preluarea clubului Speakers Club Romania, toate acestea sunt numai cateva evenimente care i-au modelat numeroasele capacitati in zona de public speaking. Daca doriti sa vizualizati mai mult din ceea ce inseamna George Nedelcu ca si profesionist, va invitam sa ii urmariti podcast-urile si filmuletele de prezentare disponibile in mediul online dar si pe site.